[UBK users] UBK4 szűz telepítés.

Páder Rezső rezso at rezso.net
2024. Jan. 13., Szo, 18:37:08 CET

Korábban ilyen jellegű hibákat még senki sem jelzett.
A virtual console hiba egy 2022. augusztusi bug a dracut-ban, és nagyon
érdekes, hogy eddig éles rendszeren vagy live iso-n sem jelentkezett ez
a hiba, pedig mindenhol ugyanaz a dracut van...
Fekete képernyő: annyit látok, hogy az sddm nem tudja beléptetni a
felhasználót, mert nem az létezik. De melyik, és miért?
A zárt nvidia meghajtóhoz nem tudok hozzászólni, ami nyílt forrású rész
benne, az lefordul, de ami eleve zárt, bináris, azzal semmit nem tudunk
tenni.
Bugreportot pedig nem látok, sem a calamares, sem az ubk4 részéről. Ha
a githubra küldené, akkor érthető is, ott csak belépett felhasználó tud
issue-t nyitni. Fogalmam sincs, ezt hogyan képzelték el a calamares
fejlesztők, hiszen minden bugzilla zárt. Az e-mailhez pedig beállított
cím kell.

--
R.