[UBK users] Telepítési hiba még mindig.

Gábor Németh negalap at gmail.com
2024. Jan. 14., V, 15:13:44 CET

Sziasztok!

Ismét próbálkozom/próbálkoztam. Vettem egy új 64 GB-os pendrájvot, hogy
arra tegyem fel az UBK5-öt vagy a 4-et, hátha sikerül. Nos, nem sikerült és
hiba a folyamat közben sehol se volt, csak a vége felé dobja ki, hogy
valami időzóna problémába ütközik. Lásd a mellékelt képen.
Lehet, az a baja hogy én Németországban vagyok? Bár ugyanaz az időzóna,
mintha Magyarországon lennék, de akár Budapestet, akár Berlint választom
is, az eredmény akkor is ez.

Valakinek sikerült már feltelepíteni a legutóbbi iso-k valamelyikét?

--
Németh Gábor