[UBK users] UBK4 szűz telepítés.

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2024. Jan. 13., Szo, 13:11:34 CET

Ha a kernelfrissítés okozta hiba felderítése a cél, azt tudom mondani a legújabb iso-ról új kernellel működik, más jellegű hiba, hogy nem jó a virtual-console, és fekete képernyő fogad ezek az előző .iso nál is felléptek.Nekem mikor először elhalt a telepített rendszerem a frissítés után, azt gondoltam a grub-ot vágta szét, de régi bevált supergrub2 sem ismert fel semmit (nem volt használható tartalék rendszer sem fent).A hosszúszabadom most ráment a rendszer helyreállításra, telepítgetésre. Majd nyúzzam az új iso-t hibákat és próbálni hibákat produkálni a telepítés alatt, vagy tegyem föl az előzőt és frissítsem a kernelt, és annak a logjait kéne nézegetni? (Apropó telepítő programban ha küldtem egy jelentést az ott landol valahol, vagy nincs beállítva, vagy nincs érdemi információ tartalma?)-------- Eredeti levél --------Feladó: Páder Rezső <rezso at rezso.net>Dátum: 2024 január 13 09:23:34Tárgy: Re: [UBK users] UBK4 szűz telepítés.Címzett: Annonymous <rdszemet at freemail.hu>A dolog azért is érdekes, mert önmagában az, hogy a kernel modulok és a firmware-k átkerültek a /lib/modules és /lib/firmware alól az /usr/lib/modules és /usr/lib/firmware alá, nem okozhatnának ilyen problémákat. Más érdemi változás az előző iso-hoz képest ugyanis nincs. Ezt jelzi az is, hogy az iso, amin már így vannak elhelyezve, jól működik. Azaz a calamares telepítés csúszik el valahol.   -- R.