[UBK users] Fwd: tar.gz probléma?

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2023. Sze. 1., P, 18:14:36 CEST

-------- Eredeti levél --------Feladó: Németh Gábor <negalap at gmail.com>Dátum: 2023 szeptember 1 08:49:18Tárgy: [UBK users] Fwd: Re:  tar.gz probléma?Címzett: users at lists.ubk.huMint már korábban is írtam, ha megnyitom az Engrampát és utána
      nyitom meg vele a fájlt, akor rendben megnyitja. Azonban, ha a
      Caja-val akarom megnyitni, akkor hibát jelez. Hibát jelzett akkor
      is, ha jobb klikkel vlasztottam ki az Engrampát megnyitásra.Ma reggel frissítettem az UBK4-t, és annyi változás van, hogy
      jobb klikk hatására Engrampával is rendben megnyílik és nem ad
      hibát. Időközben felettem a Lumina-t és az LYQt archivert is, és
      jobb klikkel kiválasztva mindegyik rendben megyitja és nincs hiba.
      Ergo nem a fájl a hibás.Viszont a CUPS-ban továbbra is azt kapom, hogy "Bad PPD file". Ha
      jól sejtem a Cups is a Caja-n keresztül akarja megnyitni és ezért
      hibás az eredmény. Hogyan tudom rávenni a CUPS-ot, hogy ne a
      Caja-val akarja megnyitni?-------- Továbbított üzenet --------Tárgy:Re: [UBK users] tar.gz probléma?Dátum:Wed, 30 Aug 2023 11:21:27 +0200Feladó:Németh Gábor <negalap at gmail.com>Címzett:users at lists.ubk.huHa a fájlkezelőben rákattintok, nem nyílik meg, hanem a mellékelt
      képen látható ereményt kapom.  Ha megnyitom az Engrampát, és abban választom a megnyitásnál
      ugyanazt a fájlt, akkor rendben megnyitja. A fájlezelő nem ezt
      használja ezek szerint?  Továbbá ha a localhost:631-nél (rootként) akarom telepíteni,
      szintén azt kapom, hogy hibás a fájl. Lásd a másik képet.  Ha az Engrampa meg tudja nyitni, akkor a fájlkezelő és a CUPS
      miért mondja hogy hibás a fájl?   2023. 08. 30. 11:05 keltezéssel, Kiss Attila írta: 2023. 08. 30. 9:18 keltezéssel, Páder Rezső írta: Wed, 30 Aug 2023 05:43:16 +0200 -n Németh Gábor <negalap at gmail.com> írta:  Sziasztok!  A nem régiben telepített UBK5-re szeretném feltelepíteni a
            Samsumg M2020 nyomtatót, amihez le kell tölteni a drivert, mert
            alapban nincs a rendszerben.  Akár innen: https://www.driversamsung.com/samsung-m2020-download-driver/, vagy akár innen: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_LEVANT&CttFileID=6285092&CDCttType=DR&ModelType=N&ModelName=SL-M2020&VPath=DR/201510/20151028115008613/uld_v1.00.36_00.91.tar.gz  vagy bárhonnan is töltöm le a fájlt, nem tudom megnyitni.  Ugyanis a rendszer szerint az nem egy könyvtár.  Próbálkoztam vele a tavasszal újratelepített UBK4-en is, az
            eredmény ugyanaz.  Korábbi kiadásoknál soha nem volt ilyen gondom. Hogyan lehet
            ezt orvoslni? Hogyan próbálod megnyitni? Én most próbaképpen letöltöttem, caja-val belépem a letöltési könyvtárba, ott kettőt kattintottam a fájlon, és az engrampa
          már meg is nyitotta.  Nekem sem okozott gondot a megnyitása UBK4 alatt.  Attila  _______________________________________________ users mailing list users at lists.ubk.hu http://lists.ubk.hu/listinfo/usersSzia!- Ha azt szeretnéd, hogy az engrampa, vagy más általad választott archívumkezelő nyissa meg a .tar.gz-t akkor szerintem a: -jobb klikk/megnyitás egyéb alkalmazással/Ezen alkalmazás megjegyzése... kipipálása fog segíteni.- Ha CUPS ban szeretnéd beállítani a nyomtatót, én kizártnak tartom, hogy .tar.gz-t kell neki megadni. Inkább a .tar.gz fájban valahol fellelhető .PPD -fájlra lesz szükséged. De ne ijedj meg, ha nem sikerül pár kattintás után.