[UBK users] Fwd: Re: tar.gz probléma?

Németh Gábor negalap at gmail.com
2023. Sze. 1., P, 08:49:10 CEST

Mint már korábban is írtam, ha megnyitom az Engrampát és utána nyitom
meg vele a fájlt, akor rendben megnyitja. Azonban, ha a Caja-val akarom
megnyitni, akkor hibát jelez. Hibát jelzett akkor is, ha jobb klikkel
vlasztottam ki az Engrampát megnyitásra.

Ma reggel frissítettem az UBK4-t, és annyi változás van, hogy jobb klikk
hatására Engrampával is rendben megnyílik és nem ad hibát. Időközben
felettem a Lumina-t és az LYQt archivert is, és jobb klikkel kiválasztva
mindegyik rendben megyitja és nincs hiba. Ergo nem a fájl a hibás.

Viszont a CUPS-ban továbbra is azt kapom, hogy "Bad PPD file". Ha jól
sejtem a Cups is a Caja-n keresztül akarja megnyitni és ezért hibás az
eredmény. Hogyan tudom rávenni a CUPS-ot, hogy ne a Caja-val akarja
megnyitni?