[UBK users] Fwd: tar.gz probléma?

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2023. Sze. 1., P, 20:05:42 CEST

/CUPS-ban továbbra is azt kapom, hogy "Bad PPD file"//
//Ha jól sejtem a Cups is a Caja-n keresztül akarja megnyitni/

A PPD fájlok szöveges fájlok, szövegszerkesztő nyitja, szerkeszthető is
(ha valaki ért hozzá). A CUPS biztosan nem a fájlkezelőt hívja meg.

Arról lehet szó, hogy nem jó a PPD a nyomtatóhoz, magyarul, rossz az
alapértelmezett társítás. Másra nem tudok gondolni.
Bad PPD file - ilyen hibával sosem találkoztam. Gondolom, a CUPS
párbeszédablakban mondja... . Az előzményeket töröltem. :-)
Töröld a nyomtatót, és add hozzá a rendszerhez ismét a beállításokban.
Lehet ezt kiválasztással, nyomtató típus alapján vagy a PPD
betallózással történő kiválasztásával is (Samsung_M2020_Series.PPD).
Mindez a Nyomtató grafikus alkalmazáson belül. Ha a Samsung nem tett fel
másikat. Vagy localhost:631 azaz, webesen.
Nálam egy Canon működött PPD kiválasztással, de azóta találtam egy jó
telepítőt, a megoldotta alkalmazással. Nem nagyon használok nyomtatót,
sürgős nem volt.

Esetleg, ha van ilyen, vagy hasonló nevű, telepítsd: libcupsimage2