[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

Kiss Attils attuska1952 at gmail.com
2023. Feb. 13., H, 14:49:45 CET

2023. 02. 12. 14:06 keltezéssel, B. Dombi Attila írta:

> 1. "Ha új gépekhez ragaszkodsz, akkor válassz más, új, sokak által
> karbantartott operációs rendszert hozzá." Éppen, hogy régi gépekhez
> ragaszkodom.
>
> 2. Értem, hogy nem frissíted a rendszert, de pl. a Synaptic-ban vagy
> bármelyik más frissítőben mit kell beállítani, hogy a már telepített
> programok a saját forrásaikból frissüljenek?

A régi gépekhez ragaszkodásod okából következően, valamint ahhoz, hogy a
programok is frissek legyenek rajta, le kell mondanod az UHU-ról, mert
nincs más lehetőséged.

A synapticcal frissíteni forrásból nem lehet, csak elérhető kész
csomagokat telepíteni. A csomagok előállítása nem egyszerű, ha
egyáltalán lehetséges. Más út nincs, legfeljebb a csomag Appimage
letöltése valahonnan, ha van egyáltalán.

Attila