[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

B. Dombi Attila marianconstr at gmail.hu
2023. Feb. 13., H, 17:43:31 CET

Köszönöm szépen!

Eddig nem hallottam az "Appimage"
lehetőségről, utána fogok nézni.

a.

keltezéssel, B. Dombi Attila írta:

> [...]
akkor válassz más, új, sokak által karbantartott operációs rendszert
hozzá." Éppen, hogy régi gépekhez ragaszkodom.

frissíted a rendszert, de pl. a Synaptic-ban vagy bármelyik más
frissítőben mit kell beállítani, hogy a már telepített programok a saját
forrásaikból frissüljenek?

> A régi gépekhez ragaszkodásod okából
következően, valamint ahhoz, hogy a programok is frissek legyenek rajta,
le kell mondanod az UHU-ról, mert nincs más lehetőséged.

synapticcal frissíteni forrásból nem lehet, csak elérhető kész
csomagokat telepíteni. A csomagok előállítása nem egyszerű, ha
egyáltalán lehetséges. Más út nincs, legfeljebb a csomag Appimage
letöltése valahonnan, ha van egyáltalán.

> Attila

Sun, 12
Feb 2023 15:06:10 +0200 időpontban B. Dombi Attila írta:

> Köszönöm
szépen a választ.

> Megpróbálom tisztázni az esetleges
félreértéseket:

Sun, 12 Feb 2023 12:16:35 +0100 időpontban Kiss Attils írta:

2023. 02. 12. 10:50 keltezéssel, B. Dombi Attila írta:

> [...]
használom az UHU-t, és megörvendtem a 4-es hírének. Kb. 1 éve régi, 32
bit-es gépekre telepítettem, de bizonyos idő után bedugult mindenfajta
frissítési csatorna, amelyek a futó rendszerről eleinte működtek.

Az UBK2 az utolsó, mely még 32 bites is, már nem frissíthető, nem is
karbantartott. Az annál nagyobbak csakis 64 bitesek!

legnagyobb igyekszik naprakész, lenni, lassan az UBK3 sem tud már lépést
haladni a korral, de őt én még  karbantartom, de a
nálam elérhetők zárt körűen, míg élek. Az UBK4 meg most csak UEFI képes
masinákra telepíthető, de rajta vagyok, hogy legacy (nem
gépekre is rakható legyen. (Noha ennek sincs ma már sok értelme, mert
csak UEFI képes gépek kaphatók ma már az újak piacán.)