[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

B. Dombi Attila marianconstr at gmail.hu
2023. Feb. 12., V, 14:06:10 CET

Köszönöm szépen a választ.

Megpróbálom tisztázni az esetleges
félreértéseket:

1. "Ha új gépekhez ragaszkodsz, akkor válassz más, új,
sokak által karbantartott operációs rendszert hozzá." Éppen, hogy régi
gépekhez ragaszkodom.

2. Értem, hogy nem frissíted a rendszert, de pl.
a Synaptic-ban vagy bármelyik más frissítőben mit kell beállítani, hogy
a már telepített programok a saját forrásaikból frissüljenek?

Hálával,

Dombi Attila

Dombi Attila írta:

> [...]
4-es hírének. Kb. 1 éve régi, 32 bit-es gépekre telepítettem, de
bizonyos idő után bedugult mindenfajta frissítési csatorna, amelyek a
futó rendszerről eleinte működtek.

> Az UBK2 az utolsó, mely még 32
bites is, már nem frissíthető, nem is karbantartott. Az annál nagyobbak
csakis 64 bitesek!

> Mindig a legnagyobb igyekszik naprakész, lenni,
lassan az UBK3 sem tud már lépést haladni a korral, de őt én még
karbantartom, de a
> frissítései csak nálam elérhetők zárt körűen, míg
élek. Az UBK4 meg most csak UEFI képes masinákra telepíthető, de rajta
vagyok, hogy legacy (nem
> UEFI-s gépekre is rakható legyen. (Noha
ennek sincs ma már sok értelme, mert csak UEFI képes gépek kaphatók ma
már az újak piacán.)

>  Ha új gépekhez ragaszkodsz, akkor válassz
más, új, sokak által karbantartott operációs rendszert hozzá.

Links:
------
[1]
mailto:users at lists.ubk.hu