[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

Kiss Attils attuska1952 at gmail.com
2023. Feb. 12., V, 12:16:35 CET

2023. 02. 12. 10:50 keltezéssel, B. Dombi Attila írta:
> Régóta használom az UHU-t, és megörvendtem a 4-es hírének. Kb. 1 éve
> régi, 32 bit-es gépekre telepítettem, de bizonyos idő után bedugult
> mindenfajta frissítési csatorna, amelyek a futó rendszerről eleinte
> működtek.

Az UBK2 az utolsó, mely még 32 bites is, már nem frissíthető, nem is
karbantartott. Az annál nagyobbak csakis 64 bitesek!

Mindig a legnagyobb igyekszik naprakész, lenni, lassan az UBK3 sem tud
már lépést haladni a korral, de őt én még  karbantartom, de a
frissítései csak nálam elérhetők zárt körűen, míg élek. Az UBK4 meg most
csak UEFI képes masinákra telepíthető, de rajta vagyok, hogy legacy (nem
UEFI-s gépekre is rakható legyen. (Noha ennek sincs ma már sok értelme,
mert csak UEFI képes gépek kaphatók ma már az újak piacán.)

  Ha új gépekhez ragaszkodsz, akkor válassz más, új, sokak által
karbantartott operációs rendszert hozzá.