[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

Ákos Miklós me at miklosakos.hu
2023. Feb. 12., V, 18:16:13 CET

A Synaptic es az apt az az UBK2-es csomagtarolokat hasznalja, ha
szeretnel UBK2-n frissebb programokat beinditani akkor azt sajnos kezzel
kell forgatni forrasbol es karbantartani.

Az UHU es ezaltal az UBK sajat csomagokkal rendelkezik, masfajta
strukturaval, igy egy Debian/Ubuntu tarolo hasznalata nem ajanlott (sot
szigoruan tilos!), mert egy instabil / mukodeskeptelen rendszert
eredmenyezhet.