[UBK users] lmms indítási hiba UBK4

Páder Rezső rezso at rezso.net
2023. Aug. 28., H, 16:35:31 CEST

>Az tényleg gond. Ha jól emlékszem -szerintem, igen- feltűnt, hogy,
>mert használtam volna UHU rendszeren. Én szeretem, és nem volt
>szándékom senkit összezavarni ezzel. Van valami helyette, illetve
>hasonló szerepet betöltő alkalmazás, érdeklődhetek?

Nincs. Szerencsére az uhubuild depends keresése elég jó, ritka, ha egy
kész csomagnak hiányzik valami.
Ilyen esetek lehetnek:
- perl, python modulok, ezeknél az use és import részeket kellene
  nézni, úgy, hogy a progi saját moduljait ne kezdje el keresni kész
  csomagokban,
- linkelési gond esetén. Pl. a cogl igényli a mesa-t, kötelező
  függősége, mégsem függ a cogl lib a mesa-tól, ezt manuálisan kell
  beállítani.
Szóval ez alapvetően csomagkészítés közben lehet érdekes, ott meg
mindegyikünknek van egy helyi mirror a csomagtárolókról. Abban pedig
van egy Contents.gz, miben zgrep-pel lehet keresni.
Ahogy nézem, az apt-file is a repó Contents fájljából dolgozik, abból
épít magának egy saját adatbázist, amiben saját maga tud keresni.
Arra viszont még nem jöttem rá, hogy egy új csomag tartalma hogyan
kerül bele ebbe az adatbázisba.
Van valami install hook, ami ilyenkor hív egy apt-file update-t? Vagy
cron-ból kell futtatni? Vagy?

--
R.