[UBK users] lmms indítási hiba UBK4

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2023. Aug. 28., H, 16:03:19 CEST

2023. 08. 28. 15:56 keltezéssel, Páder Rezső írta:

> Egyetlen aprócska gond, hogy nálunk nincs apt-file.

Az tényleg gond. Ha jól emlékszem -szerintem, igen- feltűnt, hogy, mert
használtam volna UHU rendszeren. Én szeretem, és nem volt szándékom
senkit összezavarni ezzel. Van valami helyette, illetve hasonló szerepet
betöltő alkalmazás, érdeklődhetek?

Látom, a probléma is megoldódik, csomag forgatással.

Mindenkinek szép napot!