[UBK users] lmms indítási hiba UBK4

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2023. Aug. 28., H, 17:07:34 CEST

2023. 08. 28. 16:35 keltezéssel, Páder Rezső írta:

> Nincs. Szerencsére az uhubuild depends keresése elég jó, ritka, ha egy
> kész csomagnak hiányzik valami.
> Ilyen esetek lehetnek:
> - perl, python modulok, ezeknél az use és import részeket kellene
>    nézni, úgy, hogy a progi saját moduljait ne kezdje el keresni kész
>    csomagokban,
> - linkelési gond esetén. Pl. a cogl igényli a mesa-t, kötelező
>    függősége, mégsem függ a cogl lib a mesa-tól, ezt manuálisan kell
>    beállítani.
> Szóval ez alapvetően csomagkészítés közben lehet érdekes, ott meg
> [...]
Utánanéztem. Nem kell külön futtatni, frissíteni, azt elegendő egyszer
(lehetőleg admin joggal: apt-file update).
Igen, a /var/lib/apt/list/ útvonalon a *Contents-*.lz4 fájlokban keres.

Mégpedig a beállítások segítségével (mellékelem), és a search
futtatásakor. Előnye, hogy a nem telepített csomagokban is keres, míg a
„dpkg -S csomagnév” csak a telepített csomagokban keres. Felépítése az
én rendszeremen:

*dpkg -L apt-file*
/.
/etc
/etc/apt
/etc/apt/apt.conf.d
/etc/apt/apt.conf.d/50apt-file.conf
/usr
/usr/bin
/usr/bin/apt-file
/usr/share
/usr/share/apt-file
/usr/share/apt-file/is-cache-empty
/usr/share/bash-completion
/usr/share/bash-completion/completions
/usr/share/bash-completion/completions/apt-file
/usr/share/doc
/usr/share/doc/apt-file
/usr/share/doc/apt-file/NEWS.Debian.gz
/usr/share/doc/apt-file/README.md.gz
/usr/share/doc/apt-file/changelog.gz
/usr/share/doc/apt-file/copyright
/usr/share/doc/apt-file/examples
/usr/share/doc/apt-file/examples/60disable-contents-fetching.conf
/usr/share/doc/apt-file/examples/apt-file-2-update.sh
/usr/share/doc/apt-file/examples/apt-file.conf
/usr/share/man
/usr/share/man/man1
/usr/share/man/man1/apt-file.1.gz

Remélem segítettem! Hasznos dolog, mondjuk úgy, ha külső alkalmazás van
telepítve, amit nem jól rakott össze a fejlesztője. De ez csak egy példa.

A rendszer cron-ban nálam ez van, a frissítéskori agresszivítását így
tudtam kikapcsolni az alkalmazásnak.

# m h  dom mon dow   command

@reboot /usr/bin/systemctl disable anydesk.service
@reboot /usr/bin/systemctl stop anydesk.service