[UBK users] Fwd: Bash crash

Ákos Miklós me at miklosakos.hu
2022. Nov. 16., Sze, 10:33:25 CET

Probald meg live rendszerbol ujrahuzni a grubot, keszitettem egy
uhu-chroot scriptet ami live rendszer alol is mukodik es tudsz mokolni a
telepitett rendszerrel, probald meg ugy ujrahuzni a basht. Fent van
csomagtaroloban a script, ha esetleg nem tudod live rendszer ala
feltenni akkor innen szedd le a legfrissebb scriptet:
https://github.com/miklosakos/uhu-chroot