[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ] Calibre hiba

attila attuska1952 at gmail.com
2021. Május. 7., P, 12:31:44 CEST

> A calibre esetében is valami hasonló lehet az ok, főleg akkor, ha ez a
> régebbi calibre esetén is fennáll, aminek kipróbálását már ezek
> szerint nem kell javasolnom.

Egy ötlet a saját részre történő bináris telepítés az ajánlás szerint,
ha a kész uhu csomag szerinted nem jó, de a telepítésed előtt persze le
kell szedni a calibre csomagot

https://calibre-ebook.com/download_linux

Én is ez alapján készítettem a csomagot az előre lefordítottból, ha a
mostani verzió nem működik neked, akkor rakd fel valamelyik régebbit az
ajánlás szerint, mely talán működni fog.