[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ] Calibre hiba

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2021. Május. 7., P, 14:18:22 CEST

Egy ötlet a saját részre történő bináris telepítés az ajánlás szerint,
ha a kész uhu csomag szerinted nem jó, de a telepítésed előtt persze le
kell szedni a calibre csomagot

A calibre csomag jól működik, az nvidiával volt a gond! Nyomtam egy újratelepítést az nvidia csomagra, és mind a bejelentkezés, mind a HTML-5 és az ebook-viewer is azóta működik.

Nem tudom melyik csomag okozhatta az összeakadást, de nem lehetne valahogy kiegészíteni a csomagot? Ha valamelyik nvidia telepítve van akkor telepítse azt újra, vagy kérdezze meg, vagy csak álljon meg a telepítés után egy inputra várva és szóljon, hogy lehet ilyen probléma. Persze nem tudom mennyire speciális az esetem... csak egy ötlet.