[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ] Calibre hiba

attila attuska1952 at gmail.com
2021. Május. 7., P, 12:21:49 CEST

2021. 05. 07. 11:04 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Visszavonom, nem oldotta meg az sddm újratelepítés a bejelentkezési
> képernyő gondját.
> Mondjuk ezzel a jelenséggel együtt tudok élni, csak valami problémára
> utal, (valamint UHU-t használó kevésbé elszánt felhasználókat
> eltántoríthat). Én valamelyik grafikus függvénytár frissítésére
> gyanakszom ami gondot okoz.
> - A calibre előző verzióját felrakva (UBK backup könyvtárból) a hiba
> maradt ugyan az.
> - Firefoxban HTML5 problémába futottam, (nem biztos hogy köze van hozzá)

Az sddm esetében csak az Ön készülékében lehet a hiba, kétlem, hogy ez
UHU specifikum.

https://github.com/uhulinux/ub-ubk2/issues/52

https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/issues/64

A calibre esetében is valami hasonló lehet az ok, főleg akkor, ha ez a
régebbi calibre esetén is fennáll, aminek kipróbálását már ezek szerint
nem kell javasolnom.

A firefox problémát Rezsőre passzolom.