[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ] Calibre hiba

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2021. Május. 7., P, 11:04:17 CEST

Visszavonom, nem oldotta meg az sddm újratelepítés a bejelentkezési képernyő gondját.
Mondjuk ezzel a jelenséggel együtt tudok élni, csak valami problémára utal, (valamint UHU-t használó kevésbé elszánt felhasználókat eltántoríthat). Én valamelyik grafikus függvénytár frissítésére gyanakszom ami gondot okoz.
- A calibre előző verzióját felrakva (UBK backup könyvtárból) a hiba maradt ugyan az.
- Firefoxban HTML5 problémába futottam, (nem biztos hogy köze van hozzá)
- A következő voltak frissítve egyszerre:
calibre (5.16.1-1.1) to 5.17.0-1.1
ffmpeg (4.2.1-1.4) to 4.2.1-1.5
ffmpeg-dev (4.2.1-1.4) to 4.2.1-1.5
gcr (3.34.0-1.3) to 3.34.0-1.4
gpg (2.2.17-1.5) to 2.2.27-1.1
gpgme (1.13.1-1.6) to 1.13.1-1.7
gpgme-dev (1.13.1-1.6) to 1.13.1-1.7
gpgmepp (1.13.1-1.6) to 1.13.1-1.7
gpgmepp-dev (1.13.1-1.6) to 1.13.1-1.7
gst-plugins-bad (1.16.0-1.14) to 1.16.0-1.15
gst-plugins-bad-dev (1.16.0-1.14) to 1.16.0-1.15
hwdata (0.330-1.2) to 0.330-2.1
libva (2.5.0-1.12) to 2.11.0-1.1
libva-dev (2.5.0-1.12) to 2.11.0-1.1
lirc (0.10.1-1.19) to 0.10.1-2.1
mesa (19.2.7-2.1) to 19.2.7-2.2
mesa-dev (19.2.7-2.1) to 19.2.7-2.2
mesa-galliumpipe (19.2.7-2.1) to 19.2.7-2.2
mesa-vdpau (19.2.7-2.1) to 19.2.7-2.2
mplayer (1.4-1.3) to 1.4-1.4
radeontool (1.5-1.3) to 1.6.3-1.1
rpm (4.15.0-1.3) to 4.16.1.3-1.1