[UBK users] UBK 3 telepítés

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2020. Jan. 29., Sze, 18:53:32 CET

A MATE DE-nél a Gnome System Tools a megoldás a grafikus alkalmazásra
(Users and Groups). Verziótól függ, itt függőség, ami az újabb verziók
jellemzője. Vagy az Xfce-nél van csomagnév váltás vagy két helyen
történő beállítás? Nem emlékszem. Legjobb tudomásom szerint ... . Az
Xfce jobban a szívemben van. Nem is húz magával sok mindent.

*sudo apt-get install gnome-system-tools -s*
Csomaglisták olvasása... Kész
Függőségi fa építése
Állapotinformációk olvasása... Kész
A következő további csomagok lesznek telepítve:
  liboobs-1-5 system-tools-backends
Javasolt csomagok:
  ntp
Az alábbi ÚJ csomagok lesznek telepítve:
  gnome-system-tools liboobs-1-5 system-tools-backends

A rákeresést így végeztem:

*apt-file search users-admin*
gnome-system-tools: /usr/bin/users-admin
gnome-system-tools: /usr/share/gnome/help/users-admin/C/figures/groups.png

Eggyel lejjebb írják is név szerint,
https://ubuntu-mate.community/t/gui-user-and-groups-not-under-system-menu/3717/2
csak azt nem olvastam el.