[UBK users] UBK 3 telepítés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Jan. 29., Sze, 20:56:05 CET

2020. 01. 29. 18:53 keltezéssel, Imi Mester írta:
> A MATE DE-nél a Gnome System Tools a megoldás a grafikus alkalmazásra
> (Users and Groups).

Én eleve nem kedevelem a sudózást, UHU alatt ilyen nem használatos, csak
UBUNTU, DEBIAN és azok verziói, meg az azokhoz szokott júzerek
használják az apt-get előtt.

Szükség lenne esetleg egy csomagra UHU alá is, nem csak UBUNTU -ra?

https://github.com/zhuyaliang/user-admin

Lehetséges csomag kérés is, melyet esetleg valamelyik csomagoló
teljesíthet is, ha jónak látja.

Felhasználók és csoportok is adhatók/törölhetők/módosíthatók konzolos,
man lapokkal ellátott parancsokkal is. (adduser, userdel,usermod és társai).