[UBK users] ISO

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Jan. 4., Szo, 18:07:44 CET

2020. 01. 04. 17:59 keltezéssel, toccata írta:

> Sziasztok!
>
> Tegnap feltettem újra egy asztali gépre, az éppen egy évvel korábban
> telepített helyére az aktuális UBK3-at.
>
> Csak a /-t formáztam, a /home-t (külön partíció) változatlanul
> hagytam. Minden rendben ment.
>
> Aztán frissítettem apt-ot, dpkg-t, Synapticot, aztán a többi
> alkalmazást,legvégül pedig a kernelt. Eddig úgy tűnik, minden rendben
> van.  Bár sokat még nem tudtam vele azóta foglalkozni.
>
> Ha beleszaladok valamibe jelezni fogom.

Ez örömhír!

Rengeteg az újdonság az UBK1 -hez és UBK2 -höz képest, érdemes nézni az
ismert hibákról nyitott megjegyzéseket.

https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/issues

Ha újabb hibát észlesz, igyekszünk majd kijavítani. Egy rakás már ki
lett javítva.
https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/issues?q=is%3Aissue+is%3Aclosed

Sok népszerű és nagy fejlesztőgárdával rendelkező disztrónál is van
minden kiadásnál temérdek hiba, mégis kiadják. A bugtrackereikben meg
temérdek bejegyzés van!

Mi most úgy döntöttünk, hogy útjára bocsátjuk az UBK3 -at.