[UBK users] ISO

toccata toccata at euromail.hu
2020. Jan. 4., Szo, 17:59:44 CET

Sziasztok!

Tegnap feltettem újra egy asztali gépre, az éppen egy évvel korábban
telepített helyére az aktuális UBK3-at.

Csak a /-t formáztam, a /home-t (külön partíció) változatlanul hagytam.
Minden rendben ment.

Aztán frissítettem apt-ot, dpkg-t, Synapticot, aztán a többi
alkalmazást,legvégül pedig a kernelt. Eddig úgy tűnik, minden rendben
van.  Bár sokat még nem tudtam vele azóta foglalkozni.

Ha beleszaladok valamibe jelezni fogom.