[UBK users] UBK3- Szkennelés

toccata toccata at euromail.hu
2019. Jún. 16., V, 08:32:43 CEST

Sziasztok!

Feltettem egy külső vincsire az UBK2-t.

Terminálban (rootként) szeretnél kétrehozni még felhaszánót (korábban a
telepítéskor is volt rá lehetőség ami tök jó volt - szerintem) ám a
/useradd Felhasználó/ eredménye, hogy /bash: useradd: parancs nem
található/.

Pedig a man useradd hatásáa szépen mutatja.

Próbáltam adduser-t is. Eremény ugyanaz, ám manpage nincs hozzá.

Mit nem csinálok jól?