[UBK users] UBK3- Szkennelés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Jún. 1., Szo, 21:42:14 CEST

2019. 06. 01. 20:45 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Húha, az új iso, kicsit váratlanul ért, én kizárólag UHU-t használok
> már nagyon rég óta. Mióta kijött, az UBK3 és sikerűlt megcsinálni a
> bejelentkezési gondokat csak ezt használom.
> Az UBK2-t kihagytam UBK1-ről váltottam UBK1-ben nálam teljes káosz
> volt nyomtatás terén. A konfigurációs fájlokat túrtam fel, hogy jó
> legyen a nyomtatás, a papírméret és nyomtatási terület szempontjából.
> Ott sem stimmelt semmi, nem voltak egységesek a dolgok. De sikerült
> úgy megmókolnom, hogy Acrobeat-ból tudtam korrekten nyomtatni, így
> mindig abból nyomtattam, akár úgy, hogy valamit előbb el kellett
> [...]

Talán lehetne javítani az UBK1 -en is, mert azért nem teljesen magára
hagyott ám!

Nekem most is alapvetően használt rendszerem, igyekszem is
karbantartani, de ez az idő haladtával sajna egyre nehezebb.

Az UBK2 esetén már mutatkoznak a karbantartási/frissítési nehézségek,
UBK3 -nál elég jól állunk.

> Ezt már a régi időkből megszoktam, mert az abevjavában is mindig így
> kellett, ha nem akartam japán levelezőlap méretű oldalakat. :D

Ez mind jó, hisz az UBK3 ezek szerint nálad már jobban vizsgázott, mint
az UBK1.

Használdd továbbra is az UBK3 -at, főleg, ha bevált! Nem véletlenül
vagyunk óvatosan a fő tárolójával.

Én is jónak ítélem már a mostani állapotában is, az újdonságokról, ami
várható, majd részletesen be fogunk számolni.

Biztos vagyok benne, hogy az új isó, ami várható, még jobb lesz, mint a
mostani és csak alapos tesztelés után lesz nyilvános.

Akár UBK4 is lehetne majd a neve.

Minden disztrónknál a githubon van issue (azaz hibajegyzék) gyűjtemény,
már amiről tudunk. Lezárt és nyitott egyaránt van.

https://github.com/uhulinux/ub-ubk1/issues

https://github.com/uhulinux/ub-ubk2/issues

https://github.com/uhulinux/ub-ubk3/issues