[UBK users] UBK3- Szkennelés

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Jún. 1., Szo, 20:45:30 CEST

Hát az UBK3 még erősen teszt stádiumú, hamarosan nagy változtatásokat fog elszenvedni, melyek lehet, hogy alapjaiban rengetik majd meg, olyannyira, hogy egy teljes újratelepítés lesz kívánatos egy leendő új isórol.

Ellenben biztos, hogy a remélhetőn nem sokára stabilnak méltatott állapotában majd rá lehet hasalni hasonló, karbantartói/fejlesztői szempontból nem túl fontos problémákra is és remélhetőleg meg is lesz oldva ezek zöme.

Most azért van viszonylag nagy csend az UBK3 tároló változásában, mert nincs szándékunk a viszonylag már jól működő tesztre méltatott UBK3 állapotát elrontani. A fejlesztés stádiumát a github változásaiban lehet figyelemmel kísérni mostanában, mert az oda committolt ub szkriptekekl elkészült csomagtenger majd egy új tárolóban fog landolni, melyről való frissítés egy már működő UBK3 teszt telepítményre erősen ellenjavallt.

Tehát röviden, az általad észlelt hiányoságok közlését én nagy örömmel veszem (A tartalmukat nem!), és biztosan foglalkozni fogunk vele.

És kérlek, hogy teszteld nyugodtan tovább a mostani telepítményeden a cuccokat, mert minden információ hasznos lesz. Ameg jól működik, azt használd egészséggel és örömmel!

UBK2 alatt mi volt a tapasztalásod?

Attila

Húha, az új iso, kicsit váratlanul ért, én kizárólag UHU-t használok már nagyon rég óta. Mióta kijött, az UBK3 és sikerűlt megcsinálni a bejelentkezési gondokat csak ezt használom.
Az UBK2-t kihagytam UBK1-ről váltottam UBK1-ben nálam teljes káosz volt nyomtatás terén. A konfigurációs fájlokat túrtam fel, hogy jó legyen a nyomtatás, a papírméret és nyomtatási terület szempontjából. Ott sem stimmelt semmi, nem voltak egységesek a dolgok. De sikerült úgy megmókolnom, hogy Acrobeat-ból tudtam korrekten nyomtatni, így mindig abból nyomtattam, akár úgy, hogy valamit előbb el kellett menteni .pdf-ként. Ezt már a régi időkből megszoktam, mert az abevjavában is mindig így kellett, ha nem akartam japán levelezőlap méretű oldalakat. :D