[UBK users] UBK3- Szkennelés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Jún. 1., Szo, 18:04:05 CEST

2019. 06. 01. 17:11 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> HP2050-em van UBK3-mate, azt állítja találja az eszközt.

Hát az UBK3 még erősen teszt stádiumú, hamarosan nagy változtatásokat
fog elszenvedni, melyek lehet, hogy alapjaiban rengetik majd meg,
olyannyira, hogy egy teljes újratelepítés lesz kívánatos egy leendő új
isórol.

Ellenben biztos, hogy a remélhetőn nem sokára stabilnak méltatott
állapotában majd rá lehet hasalni hasonló, karbantartói/fejlesztői
szempontból nem túl fontos problémákra is és remélhetőleg meg is lesz
oldva ezek zöme.

Most azért van viszonylag nagy csend az UBK3 tároló változásában, mert
nincs szándékunk a viszonylag már jól működő tesztre méltatott UBK3
állapotát elrontani. A fejlesztés stádiumát a github változásaiban lehet
figyelemmel kísérni mostanában, mert az oda committolt ub szkriptekekl
elkészült csomagtenger majd egy új tárolóban fog landolni, melyről való
frissítés egy már működő UBK3 teszt telepítményre erősen ellenjavallt.

Tehát röviden, az általad észlelt hiányoságok közlését én nagy örömmel
veszem (A tartalmukat nem!), és biztosan foglalkozni fogunk vele.

És kérlek, hogy teszteld nyugodtan tovább a mostani telepítményeden a
cuccokat, mert minden információ hasznos lesz. Ameg jól működik, azt
használd egészséggel és örömmel!

> [...]
>
>       # Most Scanners connected to the parallel port or other
>     proprietary ports
>       # can't be detected by this program.
>
>       # You may want to run this program as root to find all devices.
>     Once you
>       # found the scanner devices, be sure to adjust access permissions as
>       # necessary./
>

> + még valami,  nyomtatásnál, se a firefox-pdf nézegetője, se az atril
> nem igazítja a nyomtatható területhez a nyomtatandó anyagot. (ha a
> dokumentum kilóg a nyomtatható területen, nem illeszti, nem
> zsugorítja) Az Evince-vel viszont sikerrel jártam.

Ez az Evince dícséretére vall, az atril meg ezek szerint hiányos még.

UBK2 alatt mi volt a tapasztalásod?