[UBK users] UHU tesztek, és egyebek.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Ápr. 29., H, 16:28:40 CEST

2019. 04. 29. 15:04 keltezéssel, László H. írta:
> Nem rég megpróbáltam telepíteni az UHU UBK3 20199.04.11 amd 64-es
> kiadása a telepítése a legelején elbukott. Ha jól láttam azt írta ki:
> Krenel Panic, és 30 másodperc után újra indított, de megint csak ugyan
> az a helyzet állt elő.

Nem tudjuk, hogy ezt a telepített rendszer produkálta, vagy a live és
azt sem, hogy milyen hardveren.

Így sem tanácsot adni, sem esetleges hibát javítani nem tudunk.

> Az UHU UBK2 2019.03.07-es i386-osa kiadása a telepítés közben 38 %-nál
> kilépett a telepítés és végül megállt. viszont Live módban a Firefox
> aktiváláskor az egész rendszer használhatatlanná vált.

Itt sem ismerjük a cél hardvert, és semmi konkrétumot sem. A 38 %-nál
való kilépés és megállás semmit sem mond. A Firefox aktiválása sem
tudom, hogy mit jelent, az egész rendszer használhatatlanná válása
szintúgy semmitmondó.