[UBK users] UHU tesztek, és egyebek.

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Ápr. 30., K, 16:28:04 CEST

Előfordul, hogy usb-ről nem jó, DVD-ről simán megy a telepítés és fordítva. Sőt a pendrivera való kiíratás pontos módja sem mindegy.
Vannak próbálkozási lehetőségek, sajnos ilyenkor elég nehéz bármit is kideríteni.
Nekem legalább is voltak ilyen tapasztalataim, és sajnos elég nehéz bármit is kideríteni ilyenkor.
Esetleg még lehet játszani a memória időzítésekkel, integrált videókártya használatával, stb.
Én ennyit tudok hozzátenni, nyilván nem ezzel szeretnéd tölteni az idődet, de legalább jelezted, hogy akadnak gondok, hátha más is produkálja csak csöndben felrakott mást ahogy én is tettem legutóbb, mikor hasonló gondokba keveredtem a szüleim gépénél.