[UBK users] UHU tesztek, és egyebek.

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2019. Ápr. 29., H, 15:04:15 CEST

Nem rég megpróbáltam telepíteni az UHU UBK3 20199.04.11 amd 64-es kiadása a
telepítése a legelején elbukott. Ha jól láttam azt írta ki: Krenel Panic,
és 30 másodperc után újra indított, de megint csak ugyan az a helyzet állt
elő.

Az UHU UBK2 2019.03.07-es i386-osa kiadása a telepítés közben 38 %-nál
kilépett a telepítés és végül megállt. viszont Live módban a Firefox
aktiváláskor az egész rendszer használhatatlanná vált.

Egyedül az UHU UBK1 2019.03.16-os kiadása az ami sikeresen települt minden
hiba nélkül. Igaz 40 %-nál kicsit aggódtam mert nagyon belassult, de végig
tudta vinni a telepítést. Ennél a verziónál néhány alkalmazást nem találtam
meg a Synaptic-ban, de meg tudtam oldani máshogy.

Nos ezek voltak az én tapasztalataim.