[UBK users] UBK3 pppoe

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Sze. 17., H, 13:03:26 CEST

A közvetlen kábeles pppoe internetet az istennek sem tudom beállítani a NetworkManagerben.

Nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen "user" aki router nélkül csatlakozik az internethez.
UBK1-en mikor nem sikerült a NetworkManagert beállítani, legalább karakteres üzemmódban csatlakozott a nethez, és fel tudtam telepíteni a rp-pppoe csomagot, és azt használni a nm helyett, most ezt sem tudom megtenni.
De azért érdekes, hogy UBK1 óta nem sikerül megoldani, gondolom más aki kipróblja és belefut ebbe a hibába telepít mást, én is így tettem először de már túl régóta használom az UHU-t és máshol más problémába futottam bele és ha már mókolni kell abban mókolok ami ismerős.

Sajnos még érdemleges és részletes infóval nem tudok szolgálni a hiba miértjéről, de ha kapok segítséget, szívesen megcsinálom amit mondtok.