[UBK users] UBK3 pppoe

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Sze. 17., H, 18:12:46 CEST

2018. 09.  17, hétfő keltezéssel 13.03-kor ! Annonymous ezt írta:
> UBK1-en mikor nem sikerült a NetworkManagert beállítani, legalább
> karakteres üzemmódban csatlakozott a nethez, és fel tudtam telepíteni
> a rp-pppoe csomagot, és azt használni a nm helyett, most ezt sem
> tudom megtenni

Ideiglenes megoldás:

Ha megy UBK1-en a hálózat, akkor le tudod szedni az rp-pppoe csomagot
valahova UBK1 alatt.

ftp://ftp.ubk.hu/pkg/UBK3/main/amd64/rp-pppoe_3.12-1.1_amd64.ubk3.uhu

Ezt az UBK3 partícióra bemásolod vegy UBK3 alól elérhető helyre, majd
elindítva az UBK3-at, ott "su -" joggal feltelepítheted.

dpkg -i útvonal/rp-pppoe_3.12-1.1_amd64.ubk3.uhu

Ezután már be tudod állítani az rp-pppoe szkripttel a közvetlen ADSL
kapcsolatot.

Valaha, mikor nekem is csak ADSL kapcsolatra volt lehetőségem, Arch-
Linux hálózati telepítés is csak úgy volt lehetséges, hogy az ARCH isó
is tartalmazta az rp-pppoe csomagot, mellyel be kellett állítanom a
jelszavas hálózatomat.

Végleges, egyelőre durva megoldás az lesz, hogy a leendő új isó
szállítja majd a rendszerre az rp-pppoe csomagot.
Ez valóban hiányzik most róla.