[UBK users] UBK3 UBK1 mellé

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Sze. 18., K, 21:31:29 CEST

2018. 09. 18. 21:16 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Kézzel írtam át az fstabban a partíciók azonosítóját. (Ezt a
> grub-mkconfigot nem ismerem.) Gondolom pl. swap partíciót leformatálta
> és megváltozott az azonosítója. És azon akadt el az UBK1 indítási
> folyamat.

A calamares minden számára látható swap partíciót felvesz, ez egy
nyilvánvaló és általam is ismert bug.

A grub-mkconfig generálja a grub indító részére a grub.cfg konfigurációs
fájlt, okosan csinálja és megtalál minden partíciót. Ez fut le a
rendszerindító beállításánál.

Használati ismertető: man grub-mkconfig

Próbáld meg lefuttatni terminálban, sok érdekes dolgot ír ki oda.