[UBK users] UBK3 próba

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2018. Sze. 7., P, 23:20:01 CEST

Üdv!
Kipróbáltam, a legújabb test(UBK3-MATE-20180906) iso-t, pendriveról indítva.(Ahogy valamelyik régebbinél is), sajnos nekem  nem működik.
Szinte bármire kattintok nem működik semmi. Még merevlemezeket felcsatol, ha mondjuk egy videót elindítok mplayer-el úgy tűnik a háttérben valahol megy mert hang van. Sajnos még terminál ablakot sem tudok nyitni, csak ctrl+alt+F1-el.
Még az elején ha gyors vagyok és nem nyúlok semmihez még be tudok lépni a network-managerbe, a kapcsolat szerkeztéséhez, hogy be állítsam a DSL beállításokat az internetre való bejelentkezéshez, de utána nem csatlakozott, bár a networkmanager az előző verzióknál is hazavágta a rendszert az internetre való bejelentkezés után, de most még offline sem tudok mit csinálni.
A  networkmanager beállításokba sem tudok belépni, ha mondjuk előtte kinyomom, hogy ne akarjon csatlakozni a "vezetékes kapcsolatok"-al bontás-ra nyomok.

4GiB RAM; nvidia videókártya