[UBK users] Szeptemberi UBK3

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Sze. 14., P, 10:40:47 CEST

2018. 09. 14. 10:16 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Szerencsés ember!
>
> Van itt még gond bőven a plasmával!

És, hogy még soroljam, felbukkant egy újabb baki.

attila at attila-pc:/usr/bin$ konqueror
attila at attila-pc:/usr/bin$ konqueror --silent
attila at attila-pc:/usr/bin$ konqueror https://enterpriseforever.com
attila at attila-pc:/usr/bin$

Csak az URL paraméterrel indul.
Most X alatt néztem a konqueror feltelepítése után.

Ez a plasma tesztelés egy újabb fázis lesz részemről, úgy tűnik eddigi
vizsgálódásaim alapján, hogy csak a MATE és a CINNAMON tűnik
hibátlannak. Ezekben eddig nem fedeztem fel semmi ordító hiányosságot, a
KDE cuccból a krusader és hozományai is jól dolgozknak.

Egyelőre részemről továbbra is a gnome -t vallatom, a MATE -t használom
fő desktopnak.

A gdm is kifogástalannak tűnik, ami UBK2 alatt még nekem nem tűnt annak.

Szépen indul belőle a gnome wailand alatt is már, a gnome -nál már a
wailand az alapértelmezett, a gnome-klassic eltűnt a süllyesztőben.