[UBK users] UHU-2.2 és UHU 3 nyilvános ftp tároló megszűnése.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Már. 19., H, 17:25:03 CET

> Ugyanígy történt a 2.2-es tárolóval is. Értem, hogy korlátozott a tárhely, és tovább kell lépni, de úgy éreztem, mivel csak páran vagyunk akik errefelé mozgolódunk, legalább egy értesítés kerülhetett volna a levelezőlistára, azok számára akik használjuk az adott rendszereket. Legalább tudjunk róla pár nappal azelőtt, hogy amikor legközelebb kell valami, már "ne legyen szükségünk rá", ne keressük, mert úgy sem találjuk meg :P.
Sajnos tényleg szűkös a hely, egyelőre nyilvánosan nem érhetők el a 2.2
és 3 csomagok, így aki használja még az UHU-2.2 és UHU-3 (Menthol)
rendszereket azokra nem telepített csomagok telepítése már nem egyszerű.
Nekem is van 2.2 és 3 telepítményem, noha jobbára UHU-UBK1 -et használok)

A csomagok megvannak hiánytalanul, helyi tárolmányokban többünknek, meg
egy "rejtett nem nyilvános tárolóban.
Így, amíg a tárhely gondja nem oldódik meg, csak úgy oldható meg az
említett rendszerekre új csomagok telepítése a "rejtett" tárolókból, ha
ilyen irányú kérés érkezik a levelező listára. Ezt igyekezni fogunk
valamiképp teljesíteni.
Frissítések ezekre a rendszerekre már nem lesznek, így mindenkinak
ajánlott az UBK1 (RIA) -ra való átállás.