[UBK users] helyesírás

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Jan. 9., K, 18:29:24 CET

> Nálam ubk1-en, pl a thunderbird-52.5.0 a magyar helyesírás ellenőrző
> 1.6.1 verziója van és jól működik de az előzőkkel sem volt gondom.
> Szintén nincs bajom a libreoffice-el sem. Igaz szarvashibát nemigen
> szoktam csinálni, az elütéseket meg azonnal jelzi mint ahogy az
> angol vagy egyéb szavakat is. Néha az egybeírt dolgokat jelzi
> hibásnak de azt nem veszem figyelembe.
Ejnye! Letöltöttem én is az 1.6.1 szótárt a sourceforge -ról, akkor nem
működött, de most újraindítva már ki tudom választani a magyar
helyesírást is és működik!
Valószínűleg a firefox esetén is hasonló lehet a gond, mert az is mozilla.
Most a firefox és a mozilla lett csak pirosan aláhúzva! Meg a sourceforge.
:-)