[UBK users] Firefoxban-helyesírás-újra

Sebestyén Csaba sebi01 at kapulan.hu
2018. Jan. 9., K, 18:38:18 CET

Sziasztok!

Nem tudom, érdekes lehet-e, de hogy végig próbálgattam a föllelhető, linux
disztribúciókat, az ubuntu variánsokban egyiken sem működik a magyar
helyesírás-ellenőrző . Működik  Debian , SUSE,  Mageia.

Egy másik dolog, akik windows mellé telepítik  valamelyik linux variánst és a
windows-al valami gond van Pl újra telepítik fölülírja a grub-t,  szerényebb
ismeretekkel rendelkező linux-osok jobb híján a linux-t is kénytelenek újra
telepíteni. SUSE telepítőn (tán egyedüliként?)  jól látható helyen van egy
gomb ,

"Telepített rendszer indítása"

amivel minden tudás nélkül pár kattintással elindítható a telepített rendszer.
A laikusok számára ez egy hasznos kis cucc,  bonyolult lenne vajon valami
hasonló megoldás az UHU-ra ? Vagy van, csak én nem találtam meg ?

Üdv Csaba