[UBK users] helyesírás

peritus peritus at freemail.hu
2018. Jan. 9., K, 17:06:40 CET

Hali!

> Tudom, hogy nem vigasz, de UHU-2.2 (Mentol) alatt ki lehet választani a
> magyar helyesírást a thunderbirdnél, a legújabb Arch-64 telepítményemen
> (Karácsony előtt lett frissítve) meg semmit.
> Valami más lett az ubk1 -en, mint az UHU-2.2 -nél.

Nálam ubk1-en, pl a thunderbird-52.5.0 a magyar helyesírás ellenőrző
1.6.1 verziója van és jól működik de az előzőkkel sem volt gondom.
Szintén nincs bajom a libreoffice-el sem. Igaz szarvashibát nemigen
szoktam csinálni, az elütéseket meg azonnal jelzi mint ahogy az
angol vagy egyéb szavakat is. Néha az egybeírt dolgokat jelzi
hibásnak de azt nem veszem figyelembe.

Üdv.