[UBK users] UBK2

Szines en at szinesuvegek.tk
2018. Feb. 28., Sze, 12:16:08 CET

Közben eszembe jutott még egy-két felmerült kérdés.
Én a 64 bites rendszert telepítettem, de a synapticban a 64 bites mellett a 32 bites tároló alapértelmezetten csatolva van, azokat a csomagokat is betölti. Én kikapcsoltam a 32 bites tárolót, mert úgy gondoltam, fölösleges és zavaró.
Volna valamilyen haszna vagy szüksége a 64 bites rendszernek 32 bitről telepíteni?

És van-e lényegi különbség az ftp://ftp.ubk.hu, ftp://download.ubk.hu és a http://download.ubk.hu felhasználói vagy szolgáltatói szempontból? Tudom, hogy más-más protokoll, csak normális esetben az UHU-n miért használjam az egyiket, a másikat vagy a harmadikat? Konkrét tapasztalatom csak annyi, hogy kb. 4 éven keresztül egy egyetemi bentlakásban volt használatos a gép, ott az ftp nem működött - gondolom biztonsági okokból - a http-t használtam és általában arra állítom most is, mert azt biztosnak vélem, hogy bárhol működik. Viszont általában azt vettem észre, hogy az UBK-s telepítések esetében általában mintha az ftp.ubk.hu van legtöbbször bekapcsolva. Van ennek egy oka?

A múlt héten talán volt egy hosszabb kiesés, hogy egyik sem volt elérhető, még a http://ubk.hu sem. Ekkor beütve a http://www.ubk.hu -t egy levelezőlista jött be, de nem a használatos levelezőlisták. Tehát egy dolog jön be a http://ubk.hu -ra és más a http://www.ubk.hu -ra.

Amúgy ha kisebb képernyőn vagy böngészőablakban nyitom meg az ubk.hu kezdőoldalt, a bal oldali linkek mindig ráfutnak a főmezőre.

És mire használatos a GPG kulcs hozzáadása infó. Mikor és valaha szükség lesz-e rá?