[UBK users] UBK2

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 28., Sze, 11:07:53 CET

> Ez a $ becsúszás szépséghiba, megkísérlem kijavítani, vagy talán a
> tintahal fejlesztők ezt meg is tették, mert ez az ő saruk.
> Valószínűleg a nyelvi fordító elnézett valamit.
> Nem én vagyok az.
Könnyű eset, már kész is van.

Megnéztem a tintahal forrását, melyet most is intenzíven fejlesztenek.
https://github.com/calamares/calamares
Még nem javították ki. Én sem teszem meg oda, hátha más is észreveszi és
mégis kijavítják.
:-(
Elnézte a nyelvi fordító és $Újraindítás -t írt be fordításnak. Volt még
egy jó pár fordítási hiba is, azokat is kijavítottam, ha már nekiálltam.

A következő isón már jó lesz, de ha feltelepíted a live rendszerről majd
a most elkészültet, akkor már jó lesz azon is.

:-)
Más disztróknál meg marad ez a hiba egyelőre!
8-)