[UBK users] Gnome

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 24., Szo, 13:14:00 CET

> Ha máshogy nem megy, marad majd a Cinnamon, de előte még megkérdezem,
> a freont (https://extensions.gnome.org/extension/841/freon/) lehet-e
> vagy kell-e uhusítani? Vagy hogyan lehet feltenni?
> Tennék vele egy próbát, de nem szeretném elkutyulni a rendszeremet, de
> jó lenne, ha látnám a proci hőmérsékleteket, mivel néhány
> alkalmazásnál (pl. google maps) igen csak jól hallhatóan dolgozik a
> hűtés.

A GNOME -hoz a bővítmények egyszerűen feltelepíthetők a beállításoknál,
vagy a gnome-tweak-tool segítségével. Ezeket a bővítményeket nem kell
uhusítani, le lehet őket töltögetni és telepíteni a leírásuk szerint.
Tiszta kattingatás az egész.

> Úgy amúgy továbbra is kérdéses számomra, hogy mik vannak a
> gnome-appletsben és hogyan lehet elérni őket?

Ez, ha jól emlékszem és tudom, a gnome-panel-hez készült egykoron, de
ugye a gnome-panel nincs a gnome-classicban.