[UBK users] Gnome

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 24., Szo, 20:06:31 CET

2018. 02.  24, szombat keltezéssel 12.17-kor toccata ezt írta:
> Ha máshogy nem megy, marad majd a Cinnamon, de előte még megkérdezem,
> freont (https://extensions.gnome.org/extension/841/freon/) lehet-e
> vagy
> kell-e uhusítani? Vagy hogyan lehet feltenni?
> Tennék vele egy próbát, de nem szeretném elkutyulni a rendszeremet,
> de
> jó lenne, ha látnám a proci hőmérsékleteket, mivel néhány
> alkalmazásnál
> (pl. google maps) igen csak jól hallhatóan dolgozik a hűtés.

A címet megnyitod a gnome web böngészőjével (epiphany, vagy web).
Azért azzal, mert abba bele van építve a hnome-shell integráció, más
böngészőkhöz ezt külön kellne megejteni.

Jobboldalt a weblapon van egy tolókapcsoló, azt ON -ra állítod.
Erre letölti a bővítmény és meg fog jelenni a "tálcán", amire kattintva
láthatod a hőfokokat is.
Én gnome3 teljesben telepítettem így, Jó sok kiterjesztés létezik,
lehet válogatni.