[UBK users] Gnome

toccata toccata at euromail.hu
2018. Feb. 24., Szo, 12:17:29 CET

> Őszinte leszek, fogalmam sincs. Én a gnome-t csak rendesen használtam,
> a gnome-classic -ot soha.
> A cinnamon amúgy jobban hajaz a gnome2 -re, ott van tálca is, melyre
> rengeteg kisalkalmazást lehet felrakni, akár az internetről is.
> Talán jobban járnál a gnome2 nosztalgiádat értékelve, ha a cinnamont
> felraknád próbaképp a cinnamon meta csomaggal.
> Attól még használhatod a gnome-classic -ot, de annak belakásában én
> nem nagyon tudok segíteni, azt neked kell kitapasztalnod.
Ha máshogy nem megy, marad majd a Cinnamon, de előte még megkérdezem, a
freont (https://extensions.gnome.org/extension/841/freon/) lehet-e  vagy
kell-e uhusítani? Vagy hogyan lehet feltenni?
Tennék vele egy próbát, de nem szeretném elkutyulni a rendszeremet, de
jó lenne, ha látnám a proci hőmérsékleteket, mivel néhány alkalmazásnál
(pl. google maps) igen csak jól hallhatóan dolgozik a hűtés.

Úgy amúgy továbbra is kérdéses számomra, hogy mik vannak a
gnome-appletsben és hogyan lehet elérni őket?