[UBK users] Gnome

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 24., Szo, 10:31:46 CET

> A MATE eltávolításával még várok egy keveset, amíg a Gnome-ot teljesen
> testre szabom és ehhez egy olyan kérdésem van, miként tudom a felső
> tálcára (monjuk az idő kijelzése mellé) feltenni a processzor
> hőmérsékleteket? gnome-apps fel van telepítve, de hol találom és
> hogyan tudom megjeleníteni?
Őszinte leszek, fogalmam sincs. Én a gnome-t csak rendesen használtam, a
gnome-classic -ot soha.
A cinnamon amúgy jobban hajaz a gnome2 -re, ott van tálca is, melyre
rengeteg kisalkalmazást lehet felrakni, akár az internetről is.
Talán jobban járnál a gnome2 nosztalgiádat értékelve, ha a cinnamont
felraknád próbaképp a cinnamon meta csomaggal.
Attól még használhatod a gnome-classic -ot, de annak belakásában én nem
nagyon tudok segíteni, azt neked kell kitapasztalnod.