[UBK users] Gnome

toccata toccata at euromail.hu
2018. Feb. 24., Szo, 10:19:44 CET

> [...]
> szolgáltatást, amit le szertnél cserélni.)
> 3. systemctl start gdm (Ezzel elindul a gdm, ha minden jó, akkor be is
> lehet lépni akármely feltelepített grafikus munkamenetbe.)
>
> A véglegesítést, hogy a rendszer a gdm -el induljon mindig, így kell
> megcsinálni, a sikeres próba után így kell csinálni:
> (De csak akkor, ha mindent jónak vélsz!)
>
> 1. Alt+F1
> 2. systemctl disable sddm (Ezzel letiltjuk a rendszerindításkor
> történő sddm elindítást)
> 3. systemctl enable gdm (Ezzel engedélyezzük a rendszerindításkor

Ez így rendben megtörtént.

  Köszönet a segítségért.

A MATE eltávolításával még várok egy keveset, amíg a Gnome-ot teljesen
testre szabom és ehhez egy olyan kérdésem van, miként tudom a felső
tálcára (monjuk az idő kijelzése mellé) feltenni a processzor
hőmérsékleteket? gnome-apps fel van telepítve, de hol találom és hogyan
tudom megjeleníteni?