[UBK users] UBK1 + KDE

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2018. Feb. 15., Cs, 10:25:10 CET

> Mármint amitől a legtöbb ember fél a linux kapcsán, hogy első sorban nem ugyanúgy néz ki, valami nem működik a megszokott módon, vagy egyáltalán nem, mondjuk Windowshoz képest, vagy, hogy mindig bütykölni kell. Mert ha esetleg nem lehetne bütykölni, tán azt mondanám, hogy ez így van, és kész. Nem fájna a fejem.

Na, ebből is látszik, hogy nem vagy windows használó!

:-D

A bátyám csak azt nyúzza és nekem, a Linux bütykölőnek jutott a szomorú
sors, állandóan nyaggat, hogy ez, vagy az miért nem megy a windowson? A
windows is állandóan bütykölésre szorul, rendszeres nála a "kék halál".
A szervizes "szakik" meg csak állandóan vírusirtást ajánlgatnak
állandóan némi baksisért. Persze a szokott és általánosan elvárt
felhasználói terület, a youtube, facebook, meg google az általában
kapásból és csont nélkül megy, mert arra vigyáznak, hogy működjön.
Bezzeg a videólejátszás és hanglejátszás rendbetételére meg sok
különféle kodek, meg drájver vadászat kell. A windows medaplayer úgy
üresen, ahogy kapod egy nagy trágyadomb. Alig tud lejéátszani valamit. A
vásárolt hardvereid meg jobbára csak akkor fognak kifogástalanul
működni, ha hozzájuk a vásárláskor kapott telepítő cd, vagy dévédé
lemezen lévő meghajtókat telepíted, ha ilyen nincs lehet drájvereket,
kodekeket vadászni. Ráadásul mindezt pár év múltával már kukába is lehet
hajítani és minden vásárlást kezdhetsz előről. Szóval a windóz használók
élete sem fenékig tejfel.