[UBK users] kmail

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 25., Sze, 08:52:34 CET

On 2017. január 25., szerda 8:40:48 CET Kiss Attila wrote:

> Nekem is belódult a kmail, az enterpriseforever.com -os bejövőket már
> látom, habár a küldés még nem ment, de ez már az én beállításaim miatt
> lehet.
>
> Csodás, csicsás, kell ez majd a népnek!
>
> :-)
>
> Én azért maradok a thunderbird -nél...
>
> Jó lenne tudni, hogyan lehetne a nulláról indítani ezt a kmail -t,
> elfeledtetni vele minden régebbi barmolásaimat, amit ő megjegyzett
> valahol magának.
> Ez kellne a normál teszthez.
> A ~/.config alatt az akonadi mappa és azon fájlok törlése nem elég,
> [...]
A függőségeket bele veszem, és csinálok tesztet üres userrel. Amúgy mennek
fálok a .config, a .cache és a .local alá is, meg még van egy .kmail2 az user
főkönyvtárában.
Aztán kell még a kdepim többi csomagja hogy kerek legyen. Remélem azokkal már
nem lesz ilyen szívás. Amíg ez a zord idő kitart meg is tudom csinálni
(sajnos).