[UBK users] kmail

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 24., K, 15:49:01 CET

Tue, 24 Jan 2017 13:05:59 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Pedig nekem elindult már a kmail, csak az account-wizard nem indul és
> az import wizard.
> Az aconadi-t elkészítettem a postgresql -el is, azzal is elindult, de
> még nem az igazi.
> Alapértelmezetten compile opciók nélkül mysql -t csinálna, he lenne.
> A build-depends -be be kell venni a mysgl-dev és a mysql-server -t
> is, mert a cmake a mysqld binárist keresi, ez meg a server csomagban
> van. Nem is értem, miért nem húzza fel a mysql-dev a server csomagot?
> Talán bele kéne venni a mysql-dev/depends fájlba.
> [...]

Azért tud elindulni mert nem fut az akonadi.
Ha elindítod az akonadiselftest nevű programot, mutatja hogy nem
találta meg a mysql szervert. Az akonadictl restart orvosolja, ekkor
újra létrehozza a kézzel kitörölt állományokat, majd a kmail indítása
nélkül is feldobja a a kedvenc hibaüzenetünket: Unable to obtain agent
type... Ezután már a kmail sem indul többet.

Amennyire tudom az akonadi szerves része a kdepim csomagoknak, ezekről
leválasztani nem lehet. Nem is értem hogy tud elindulni nélküle a
kmail.