[UBK users] Boot probléma

vadasl at t-online.hu vadasl at t-online.hu
2017. Jan. 28., Szo, 13:51:57 CET

  Helló!

  Többször telepitettem ujra és ujra az UHU Kde és a Cinnamon
verzióját de az ujrainditás után a képernyő hol világosabbra, majd
sötétebbre vált és a rendszer nem indul.
  A telepítés végeztével menüből sem leállítani sem ujrainditani nem
tudtam csak ha kézzel kikapcsoltam a gépet.
  A lemezen nincs másik rendszer. A particionálást a leírások illetva
a youtube-ra feltöltött video alapján végeztem. Van egy UHU 2.1 Dvd
ami automatikus particionálással feltelepült és el is indult. A Kde-ot
Cinnamon-t is próbáltam igy is de az eredmény ugyan az.
  Valamit nem jól csinálok?

  Üdv: vad